Rookontwikkeling door oververhitte kabels in Brugs appartement

12/02/19 om 22:16 - Bijgewerkt om 23:01

In de Eekhoutstraat in Brugge is rond 20.00 uur dinsdagavond brand ontstaan op de gelijkvloer van een appartementsgebouw.

Rookontwikkeling door oververhitte kabels in Brugs appartement

© JVM

De bewoners zagen rook uit het vals plafond komen en verwittigden de brandweer. Die spoorde aan de hand van een warmtecamera de oververhitte elektrische kabel op, maar moest verder niet ingrijpen. Niemand raakte gewond. Tijdens de interventie was de Eekhoutstraat voor het autoverkeer afgesloten.

(JVM)

Meer nieuws uit

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!