Brugs stadsbestuur investeert 223.500 euro ter promotie van Zeebrugge en Lissewege

De stad zoekt ook naar unieke locatie in het kader van de reeks Beau Séjour op één. © SR
Redactie KW

In horecazaak Ô d’Chatô in het station van Lissewege werd vandaag het startsein gegeven voor het nieuwe toeristische seizoen in Zeebrugge en Lissewege.

Het Brugse stadsbestuur gaat 223.500 euro investeren ter promotie van Lissewege en Zeebrugge. Zo zijn er de hele zomer lang 60 unieke promofilmpjes te zien op de regionale televisiezender en ook de wandelzoektocht langs de onbekende pareltjes van beide deelgemeente wordt opnieuw in de kijker gezet in de vakantiekrant.

Jaarlijks zijn er acht jobstudenten voorzien voor de toeristische diensten van Lissewege en Zeebrugge. Dit jaar wordt een bijkomende jobstudent aangenomen om de kerktoren van Lissewege open te houden. Tenslotte verwacht de stad een mooie promotie van televisiereeks Beau Séjour, waarvoor nu unieke locaties gezocht. (SR)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier