De politieke business heeft met 'propaganda' een iets keuriger woord in huis, maar eigenlijk is het mechanisme net hetzelfde: maken dat de mensen voor jouw merk kiezen en niet voor een ander gaan, en dus moeten die mensen bewerkt worden. Maar de mensen zijn niet zot natuurlijk en weldenkende burgers willen in de eerste plaats een goed product kopen, bij voorkeur in een huis ...
"Resultaten niet evenredig met geld dat er tegenaan is gegooid: gelukkig voor onze democratie"
Een beetje reclame maken voor jezelf, het lijkt onontbeerlijk om tot een goed resultaat te komen bij verkiezingen. De mensen moeten toch weten wie je bent, waar je voor staat en welke van hun wensen je in vervulling wilt brengen. En dat professionele reclamemakers ook hun boterham moeten verdienen staat evenzeer buiten kijf, dus is het logisch dat zoiets zijn prijs heeft.
Verder lezen?
Lees elke maand gratis 4 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerdKW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
Ik neem een abonnement Ik ben al abonneeVerder lezen?
Lees elke maand gratis 4 artikelen
Ik registreer mij Ik ben al geregistreerdKW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee