Focus Advertising, Invisible Puppy en Cronos aan de Leie bundelen de krachten

Antony Slabinck (Invisible Puppy), Sam Bambust (Cronos aan de Leie), Klaas Fremaut (Focus Advertising), Mathias Deswarte (Focus Advertising) en Karel Vanoverberghe (Focus Advertising). © Focus Advertising
Redactie KW

Invisible Puppy neemt samen met Cronos aan de Leie een minderheidsparticipatie in Focus Advertising, al blijft het management van de afzonderlijke bedrijven ongewijzigd.

“De communicatiewereld is vandaag gefragmenteerd en werkt in specialisaties”, zegt Karel Vanoverberghe, Managing Director bij Focus Advertising. “Al die specialisaties in huis halen, kan enkel door strategische allianties aan te gaan zoals met Invisible Puppy. Zo kunnen we in de toekomst onze klanten nog completere oplossingen aanreiken.”

De drie bedrijven zullen zich samen vestigen in Kortrijk. Op die manier kunnen ze campagnes opzetten waarbij elk contactmoment tussen merk en consument nog intenser wordt. “De sterktes van de drie vertalen zich in een samenwerking die klaar is voor de toekomst,” luidt het.

Branding, grafisch luik en communicatie integreren

Antony Slabinck, chief Growth Officer Invisible Puppy, vult aan: “Op het vlak van digitale strategie staan we heel sterk. Maar om de eindklant echt centraal te plaatsen, staan we nog veel sterker als we ook de branding, het grafische luik en de communicatie in ons aanbod integreren. Focus Advertising vult die nood perfect in en weet zijn kennis toe te passen in zowel online als offline media.”

Sam Bambust, managing partner Cronos aan de Leie, gelooft hard in de kracht van het team: “De passie van Focus voor zijn klanten en de digitale expertise van onze teams zal ongetwijfeld leiden tot een vruchtbare samenwerking.”

(mbw)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier