Organisatoren zetten in op sociale media Kattekoers

30/03/18 om 14:53 - Bijgewerkt om 14:52

De bestuursploeg van de Koninklijke Ypersche Wielerclub blikt tevreden terug op de voorbije Kattekoers. Ook dit jaar werd volop de kaart van de jeugd getrokken en ging er veel aandacht naar de sociale mediakanalen.

Op sportief vlak was er een wielerinitatie op de Grote Markt. Verder bood de organisatie een groot scherm aan met de wedstrijd van de profrenners en zette het in op sociale media. "We gebruikten de hashtags whosnext en nextgeneration en die hebben ons geen windeieren gelegd", zegt Maxim Vannieuwenhuyze, die samen met Lize Leenknecht en Wim Van Cauwenberge verantwoordelijk was voor de sociale media.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!