Communicatie-expert Tom Delmotte: "Opvallende E3-banner bereikt doel"

23/02/15 om 17:52 - Bijgewerkt om 17:52

Bron: Kw

Het nieuwe campagnebeeld van de E3-prijs Harelbeke waarbij een hand richting de kont van een podiummeisje grijpt en knijpt, zorgt voor (inter)nationale commotie. We gingen te rade bij een communicatie- en marketingspecialist.

Tom Delmotte is opleidingscoördinator van de opleiding communicatiemanagement aan de Howest. Volgens hem is de campagne van de E3-organisatie geslaagd en moet het vrouwonvriendelijke beeld enigszins gerelativeerd worden. "De E3 heeft een traditie van prikkelende, grappige of aanstootgevende campagnebeelden. En dat is dit jaar niet anders. Er zit een erg duidelijke lijn in hun aanpak....

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!