Communicatie-expert Tom Delmotte: "Opvallende E3-banner bereikt doel"

23/02/15 om 17:52 - Bijgewerkt om 17:52

Bron: Kw

Het nieuwe campagnebeeld van de E3-prijs Harelbeke waarbij een hand richting de kont van een podiummeisje grijpt en knijpt, zorgt voor (inter)nationale commotie. We gingen te rade bij een communicatie- en marketingspecialist.

Tom Delmotte is opleidingscoördinator van de opleiding communicatiemanagement aan de Howest. Volgens hem is de campagne van de E3-organisatie geslaagd en moet het vrouwonvriendelijke beeld enigszins gerelativeerd worden. "De E3 heeft een traditie van prikkelende, grappige of aanstootgevende campagnebeelden. En dat is dit jaar niet anders. Er zit een erg duidelijke lijn in hun aanpak....

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden