Bticino wordt nieuwe shirtsponsor van BC Oostende in Champions League

© BC Oostende
Redactie KW

Bticino zal zeker voor één jaar te zien zijn op de shirts van BC Oostende tijdens de Europese campagne. Bticino vergezelt daarmee TUI, Provincie West-Vlaanderen en Luchthaven Oostende op het shirt van BCO.

“Als internationaal A-merk is het logisch dat Bticino zich graag linkt met een topclub zoals landskampioen BC Oostende, dat zich in zijn segment eveneens als A-merk profileert en bovendien reeds jaren actief is op internationaal niveau”, aldus Rony De Pauw, senior business development manager van Bticino, een merk van de Franse Legrand Group dat wereldwijk erkend wordt als trendsetter op het vlak van schakelaars en domotica. “Het is ons een genoegen om dit seizoen deze warme en gedreven club als main sponsor te mogen steunen in hun Champions Leaguecampagne.”

“De uitstekende sponsorrelatie die wij al hadden met het internationale bedrijf Legrand Group én de daarbijhorende Europese dimensie van de Champions Leaguecompetitie heeft de upgrade in onze samenwerking dan ook mogelijk gemaakt”, stelt Vanessa Flamez, commercieel directeur bij BC Oostende. “Onze versterkte partnerrelatie met Legrand Group is dan ook een logische stap in de duurzame relatie die wij met hen nastreven. Wij beogen met elke partner immers continuïteit.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier