Zware woningbrand, geen gewonden

20/12/10 om 09:31 - Bijgewerkt om 09:31

Bron: Kw

Zondagavond is brand uitgebroken in een woning in de Hoogledestraat in Kortemark. Een oververhitte elektrische pan ligt vermoedelijk aan de oorzaak van de brand. De bewoner was op het moment van de feiten niet thuis. Er vielen geen gewonden.

In de Hoogledestraat - in het stuk tussen de spooroverweg en de Staatsbaan - is zondagavond brand uitgebroken in een rijwoning. Volgens brandweercommandant Jacky Coopman ligt een overv...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!