Zware huisbrand maakt bejaard koppel dakloos in Torhout

15/06/13 om 17:59 - Bijgewerkt om 17:59

Bron: Kw

Zaterdagmiddag even na 16 uur heeft een zware huisbrand een man van 89 jaar en zijn vrouw van 86 jaar dakloos gemaakt. Oorzaak van de brand was de implosie van het tv-toestel in de woonkamer.

Het bejaarde echtpaar woont in de Zwaluwstraat op de wijk De Goede Herder in Torhout. De implosie van de televisie veroorzaakte in een mum van tijd een felle brand en zette de living v...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden