Woning beschadigd na brand in Heestert

04/08/11 om 14:08 - Bijgewerkt om 14:08

Bron: Kw

In de Vierkeerstraat in Heestert bij Zwevegem heeft het vanmiddag gebrand in het bijgebouw van een woning. Een lekgeslagen gasfles lag aan de oorzaak van de brand.

Rond de middag was de bewoonster van het huis aan het koken toen één v...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee