West-Vlaanderen voert extra promotie voor ondernemen

05/03/09 om 16:13 - Bijgewerkt om 16:13

Bron: Kw

Tijdens het jaar 2009 spitst de regiomarketingcampagne van het West-Vlaamse provinciebestuur zich toe op het ondernemende aspect. De slagzin 'West-Vlaanderen, Ondernemen zit in ons' wordt extra in de aandacht gebracht via print-, online- en audiovisuele media. Het provinciebestuur trekt er 200.000 euro voor uit.

De regiomarketingcampagne in West-Vlaanderen werd in 2001 opgestart. De drie kernpunten recreatie (Genieten, het zit in ons), ondernemen (Ondernemen, het zit in ons) en l...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!