West-Vlaanderen voert extra promotie voor ondernemen

05/03/09 om 16:13 - Bijgewerkt om 16:13

Bron: Kw

Tijdens het jaar 2009 spitst de regiomarketingcampagne van het West-Vlaamse provinciebestuur zich toe op het ondernemende aspect. De slagzin 'West-Vlaanderen, Ondernemen zit in ons' wordt extra in de aandacht gebracht via print-, online- en audiovisuele media. Het provinciebestuur trekt er 200.000 euro voor uit.

De regiomarketingcampagne in West-Vlaanderen werd in 2001 opgestart. De drie kernpunten recreatie (Genieten, het zit in ons), ondernemen (Ondernemen, het zit in ons) en l...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden