West-Vlaamse textielbedrijven brengen Fun on the Floor in VK

19/09/08 om 13:51 - Bijgewerkt om 13:51

Bron: Kw

Zes Belgische tapijtproducenten, waarvan vijf West-Vlaamse, zijn in Engeland een grootscheepse marketingcampagne gestart. Onder de noemer Fun On The Floor wil de sector het imago van kamerbreed tapijt weer trendy maken. De laatste jaren kiezen steeds meer Britten voor laminaat of vynil. Deze imagocampagne moet de trend in de belangrijkse afzetmarkt van tapijt weer ombuigen.

Zowat de helft van alle getuft tapijt dat hier wordt geproduceerd, is bestemd voor de Britse markt. In bijna elke Engelse huiskamer, keuken of badkamer ligt tapijt. Maar de laatste jaren stappen steeds meer Britten over op laminaat of vynil. Een imagocampagne moet die trend weer ombuigen.
...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden