West-Vlaamse tapijtproducenten voeren campagne in VK

19/09/08 om 13:43 - Bijgewerkt om 13:43

Bron: Kw

Zes Belgische tapijtproducenten, waarvan vijf West-Vlaamse, zijn in Engeland een grootscheepse marketingcampagne gestart. Onder de noemer Fun On The Floor wil de sector het imago van kamerbreed tapijt weer trendy maken. De laatste jaren kiezen steeds meer Britten voor laminaat of vynil. Deze imagocampagne moet de trend in de belangrijkse afzetmarkt van tapijt weer ombuigen.

Zowat de helft van alle getuft tapijt dat hier wordt geproduceerd, is bestemd voor de Britse markt. In bijna elke Engelse huiskamer, keuken of badkamer ligt tapijt. Maar de laatste jaren stappen steeds meer Britten over op laminaat of vynil. Een imagocampagne moet die trend weer ombuigen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee