Vlam in pan zorgt voor schade in keuken in Lendelede

04/01/13 om 15:35 - Bijgewerkt om 15:35

Bron: Kw

In de Oudstrijderslaan in Lendelede heeft het even na 13 uur gebrand in een woning.

Een pan op het fornuis vatte vuur en zette de dampkap in brand. Oorzaak was een pan op het fornuis die vuur had gevat. De vr...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!