Vier mensen naar ziekenhuis na implosie tv-toestel in Oostende

09/11/10 om 07:59 - Bijgewerkt om 07:59

Bron: Kw

Maandagavond rond 21 uur is er brand ontstaan op een kamer van het serviceflattencomplex 't Staketsel in de Kaïrostraat te Oostende. De brand was het gevolg van een implosie van een tv-toestel.

Toen de brandweer ter plaatse kwam woedde de brand al vrij hevig en had de bewoonster de flat al verlaten. De deur was echter blijven openstaan zodat de gang in een mum van tijd...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden