Veurne wordt delicatesse van de Westhoek

08/02/12 om 12:20 - Bijgewerkt om 12:20

Bron: Kw

Veurne wil zich beter op de kaart zetten. Om de stad te promoten nam het stadsbestuur een marketingbureau in de arm. Die moet de stad aantrekkelijker maken voor de Veurnenaars, de bedrijven en de toeristen. Zo wordt in een eerste fase wordt de communicatie- en huisstijl aangepakt met een nieuwe website en logo.

Veurne wil zich beter verkopen. De stad en de landelijke omgeving bieden heel wat mogelijkheden maar die moeten beter gepromoot worden. Daarvoor liet het stadsbestuur een citymarketing plan opstellen. Het gaat om een lang...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden