Provinciale campagne 'De Testkaravaan' legt schitterende cijfers voor

25/03/16 om 13:38 - Bijgewerkt om 13:49

'De Testkaravaan' is een campagne die werknemers wil stimuleren om de auto minder te gebruiken en op een meer duurzame manier naar het werk te pendelen. En ze slaat aan, want 38 % van alle 'testers' uit 2014 blijft één jaar na de campagne nog altijd duurzaam naar het werk komen.

In 2014 ging de Provincie West-Vlaanderen van start met de campagne 'De Testkaravaan komt eraan'. Het uitgangspunt ervan is simpel : test zelf eens een andere, meer duurzame vorm van pendelen uit, en de Provincie helpt je daarbij. Per deelnemend bedrijf stelt de Provincie daartoe gratis een vloot duurzame vervoersmiddelen ter beschikking van de werknemers : niet alleen fietsen in al hun gedaantes, maar ook bus- en treinpassen, Blue Bikes en carpoolmogelijkheden behoren tot het aanbod. De testperiod...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!