Twee kinderen bevangen door rook na brandje in Oostende

04/02/11 om 17:00 - Bijgewerkt om 17:00

Bron: Kw

Vrijdagmiddag was er rond 12.30 uur een schouwbrand in een gezinswoning in de Zandvoordestraat in Oostende.

De brand ontstond vermoedelijk door isolatie aangebracht aan de open haard. De be...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden