Snel optreden bewoonster beperkt schade brand in Beveren-Leie

20/04/10 om 08:20 - Bijgewerkt om 08:20

Bron: Kw

Een oververhitte kookplaat heeft maandagnamiddag omstreeks 17.15 uur brand veroorzaakt in een huis in de Spijkerlaan in Beveren-Leie.

Nadat bewoonster Veerle S. die alleen thuis was met haar twee kinderen zonder het te merken één van de bedieningsknopen had geac...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te verbeteren. Door verder te surfen, stemt u in met ons cookie-beleid. Meer info