Slachtoffer brand kwam om door CO-vergiftiging

05/05/11 om 11:53 - Bijgewerkt om 11:53

Bron: Kw

De jongeman van 28, die vorig weekend dood is teruggevonden na een brand in zijn huis in de Timmermanstraat in Brugge, is overleden door CO-vergiftiging. Dat zegt het parket van Brugge. De man lag in een plas bloed, maar dat komt door een val.

De brand ontstond aan een frietketel, en was volgens he...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!