Schouwbrand verwoest huis in de Lepelemstraat

19/02/09 om 16:20 - Bijgewerkt om 16:20

Bron: Kw

Donderdagvoormiddag brak er brand uit in een woning in Lepelemstraat. De schade is aanzienlijk en het inwonende bejaard echtpaar zijn met ademhalingsmoeilijkheden overgebracht naar het ziekenhuis.

De brand ontstond in de schoorsteen, maar breidde snel uit naar het dak van de woning. Schoonzoon Elie Claeys was samen met zijn echtgenote ter hulp gesneld en poogden nog zo veel...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!