Zwarte Marc Coucke siert campagnebeeld Ondernemers voor Ondernemers

Redactie KW

De advertentie van de non-profitorganisatie verscheen donderdag in De Standaard.


Nog tot eind augustus dingen 25 organisaties mee naar de twaalfde De Standaard Solidariteitsprijs. Dagelijks stelt een non-profitorganisatie zich op die manier voor op de laatste pagina van De Standaard. Aan de beste creatie wordt een juryprijs uitgereikt en ook het publiek mag een stem uitbrengen. Donderdag was het de beurt aan Ondernemers voor Ondernemers. De missie van die organisatie is het bevorderen van duurzame economische groei in landen in ontwikkeling. Ze doen dat door ondersteuning van lokaal ondernemerschap, of door het werken aan de basisvoorwaarden om tot lokaal ondernemerschap te kunnen komen.

De advertentie met een zwarte Marc Coucke springt alleszins in het oog, hij lijkt meteen nog meer het uithangbord van een echt weireldploegsje. Begin september wordt duidelijk of de vereniging ook winnaar wordt van de Solidariteitsprijs.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier