Veel klachten over Brugs parkeerplan

24/04/18 om 16:34 - Bijgewerkt om 16:33

De dienst Ombudsman van de Stad Brugge behandelde vorig jaar 308 klachtdossiers. Dat is bijna 10% meer dan in 2016. De vele klachten over het parkeerplan vertekenen de cijfers.

De opstart van het nieuwe parkeerplan, dat inging op 16 februari 2017, beïnvloedde sterk de cijfers in het jaarverslag van dee Brugse ombudsman. Organisatorische en technische moeilijkheden en kinderziekten resulteerden in 56 klachten over de Parkeerwinkel, uitgebaat door een private firma, de dienst Mobiliteit van de Stad Brugge, en de private firma die tot midden februari 2018 instond voor het innen van de retributies. Dat was goed voor 18 % van het totaal aantal ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!