Toerisme Oostende legt klemtoon op Ensor en het maritieme

07/07/15 om 11:05 - Bijgewerkt om 11:05

Het nieuwe strategische beleidsplan van Toerisme Oostende legt het accent op het maritieme en op James Ensor.

Toerisme Oostende liet een strategisch beleidsplan voor de periode 2015-2020 opstellen door Westtoer en IDEA Consult. "Hoofddoelstelling is de aantrekkingskracht van Oostende te verhogen, vooral door in te zetten op seizoensverbreding van november tot april", zegt schepen van Toerisme Johan Vande Lanotte. "We willen de toeristen een aangenaam en kwaliteitsvol verblijf bieden en zo meer omzet en meer jobs voor Oostende reali...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!