Toerisme Oostende legt klemtoon op Ensor en het maritieme

07/07/15 om 11:05 - Bijgewerkt om 11:05

Het nieuwe strategische beleidsplan van Toerisme Oostende legt het accent op het maritieme en op James Ensor.

Toerisme Oostende liet een strategisch beleidsplan voor de periode 2015-2020 opstellen door Westtoer en IDEA Consult. "Hoofddoelstelling is de aantrekkingskracht van Oostende te verhogen, vooral door in te zetten op seizoensverbreding van november tot april", zegt schepen van Toerisme Johan Vande Lanotte. "We willen de toeristen een aangenaam en kwaliteitsvol verblijf bieden en zo meer omzet en meer jobs voor Oostende reali...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden