Pop-upwinkel BLVRD promoot jong Brugs geweld in oude Snuffel

Redactie KW

Met BLVRD, dat je in het pand vindt waar in Brugge tot voor enkele maanden jeugdhotel Snuffel gevestigd was, is (jong) Brugge een nieuwe pop-upwinkel met bijhorende bar rijker.

Achter BLVRD zitten Tim Billiet, Sanne De Muynck en haar vriend Benjamin Dumery. Sanne is ook verantwoordelijk uitgeefster van Bruges Inside Out. In deze nieuwe pop-upwinkel doet ze wat ze met dit jongerenmagazine tweemaandelijks doet: jong Brugs (ontwerp)talent (een) ruimte geven. “Een tijdje geleden heb ik contact opgenomen met Entrakt, een vastgoedbeheerbedrijf uit Anderlecht dat zich specialiseert in het beheer van leegstaande panden en de oude Snuffel in beheer heeft, en we hebben een huurovereenkomst kunnen afsluiten”, legt ze uit.

Pop-upwinkel BLVRD promoot jong Brugs geweld in oude Snuffel

In BLVRD biedt het drietal zaken van jonge, voornamelijk Brugse, ontwerpers te koop aan, gaande van kleding over interieurmeubelen tot designverlichting. “De winst die we met de verkoop maken, gaat integraal naar hen. Inkomsten halen we uit de verkoop van drank in onze bar”, vertelt Sanne De Muynck.

(svv)

Lees hierover ook in Krant van West-Vlaanderen, editie Brugsch Handelsblad

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier