Oostende: Vrijwilligers maken burgers wegwijs in stadhuis

23/06/17 om 07:00 - Bijgewerkt op 22/06/17 om 11:38

Oostende werkt met een afsprakensysteem in het stadhuis. Een afspraak maken, kan online, telefonisch of aan het snelloket voor burgerzaken, stedenbouw, wonen, ruimtelijke ordening, milieu en economie. "Sinds de start hebben we al veel positieve opmerkingen gekregen. De meeste inwoners zijn blij omdat ze veel tijd winnen", zegt schepen Martine Lesaffre. "We hebben vrijwilligers ingeschakeld om de burger wegwijs te maken in het stadhuis en om ze te begeleiden bij de zelfbalie."

Deze reportage maakt deel uit van ons 'Dossier Het gemeenteloket'.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!