Met lekker eten, bier en chocolade wil Vlaanderen tegen 2020 dé culinaire topbestemming van de wereld worden

24/02/14 om 13:14 - Bijgewerkt om 13:14

Bron: Kw

In Roeselare stelde minister Geert Bourgeois het toeristisch marketingplan 2015-2019 van Toerisme Vlaanderen voor. De ambitie is bijzonder groot.

"Er is algemeen geweten men in Vlaanderen houdt van lekker tafelen en genieten van een goed biertje, maar toch behoren we internationaal gezien niet tot de top vijf van de culinaire bestemmingen", stelt minister Bourgeois, die het tij wil keren. In het professionele internationale communicatie- en marketingplan 'Flanders for foodies' dat nu voorligt, bundelt Toerisme Vlaanderen de krachten uit zowel de publieke als de privé-sector om van Vlaanderen wereldwijd bestemming nummer één te maken voor wie uit is op e...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden