Hulp voor blinde en slechtziende klanten op restaurant

07/06/16 om 15:33 - Bijgewerkt om 16:52

Hoe kan een blinde een restaurant reserveren? Mag een blindengeleidehond binnen? Hoe kan een slechtziende een menu worden toegelicht? Op deze en nog andere vragen geeft een nieuwe brochure horeca-uitbaters een antwoord.

Slechtzienden en Blinden Platform Vlaanderen vzw lanceert in Koksijde de brochure Lekker Inclusief. De publicatie helpt horeca-uitbaters om hun zaak toegankelijker te maken voor blinden en slechtzienden. Blinde en slechtziende horecaliefhebbers en toegankelijkheidsexperten geven advies. Het gaat om een samenwerking tussen Zicht op Cultuur - Slechtzienden en Blinden Platform Vlaanderen vzw; Vrienden der Blinden Koksijde en de gemeente Koksijde.
...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden