Gedaan met aanschuiven aan het verkeerde loket in Kuurns gemeentehuis

15/02/18 om 16:58 - Bijgewerkt om 17:00

Om haar inwoners beter te helpen, voert de gemeente Kuurne vanaf volgende week maandag 19 februari een nieuw klantenbegeleidingssysteem in. Lang wachten om uiteindelijk bij de verkeerde medewerker terecht te komen, wordt daarmee verleden tijd.

Bevoegd schepen van Burgerzaken Ann Messelier (CD&V) gaf donderdagnamiddag een korte demonstratie aan de gloednieuwe infozuil. Wie zich er vanaf maandag aanmeldt, krijgt een ticketje en wordt door de juiste, gespecialiseerde ambtenaar zo snel mogelijk opgeroepen en geholpen. "Wij zijn erg ambitieus wat klantvriendelijke die...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!