Dame naar ziekenhuis gebracht met CO-intoxicatie door defecte gasboiler

10/07/17 om 13:10 - Bijgewerkt om 13:09

Even voor 12 uur werd de brandweer maandagmiddag opgeroepen naar de Wagnerstraat in Assebroek.

In een woning in de Wagnerstraat was een gasgeur waargenomen. De bra...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!