Regionale zenders Focus & WTV en Think-Pink lanceren eigen elektrische fiets

18/03/13 om 13:29 - Bijgewerkt om 13:29

Bron: Kw

De regionale televisiezenders Focus & WTV en Think-Pink, de nationale borstkankercampagne, lanceren samen een eigen elektrische fiets.

De actie is een onderdeel van de beweegcampagne. "Onvoldoende bewegen is immers de belangrijkste risicofactor bij borstkanker en een elektrische fiets is een prima oplossing voor heel wat medioren en senioren om in beweging te blijven. Ondanks kleine kwaaltjes of een noodzakelijk herstel van een operatie of behandeling" zegt Heidi Vansevenant, vo...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!