Regionale zenders Focus & WTV en Think-Pink lanceren eigen elektrische fiets

18/03/13 om 13:29 - Bijgewerkt om 13:29

Bron: Kw

De regionale televisiezenders Focus & WTV en Think-Pink, de nationale borstkankercampagne, lanceren samen een eigen elektrische fiets.

De actie is een onderdeel van de beweegcampagne. "Onvoldoende bewegen is immers de belangrijkste risicofactor bij borstkanker en een elektrische fiets is een prima oplossing voor heel wat medioren en senioren om in beweging te blijven. Ondanks kleine kwaaltjes of een noodzakelijk herstel van een operatie of behandeling" zegt Heidi Vansevenant, vo...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden