Reclamebureau B.AD uit Roeselare ontwierp platina plaat van Coldplay

29/12/11 om 09:51 - Bijgewerkt om 09:51

Bron: Kw

Toen Chris Martin van Coldplay enkele weken geleden in Antwerpen een platina plaat kreeg voor 20.000 verkochte exemplaren van het album Mylo Xyloto, hing daar ook een Roeselaars verhaal aan vast. B. AD uit de Westlaan had de trofee voor Coldplay ontworpen. Het collectors item werd ondertussen geveild voor Music for Life.

Manu Veracx is één van de vennoten van B. AD en begeleidt als creatief directeur alle creatieve werk en draagt zorg voor de kwaliteit van de B. AD-projecten. Maar Manu ontwerpt zelf nog veel zake...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden