Pot vat vuur in Chinees restaurant in Gistel

06/10/10 om 18:49 - Bijgewerkt om 18:49

Bron: Kw

Woensdagnamiddag omstreeks 16 uur werd de brandweer van Gistel opgeroepen naar een Chinees restaurant in de Hoogstraat in Gistel. Nadat een pot op het fornuis vuur gevat had, was er immers een enorme rookontwikkeling.

De bewoners van het gebouw waarin het restaurant gev...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee