N-VA vraagt evaluatie van provinciale imagocampagne 'Preus lik fjirtig'

01/03/16 om 10:55 - Bijgewerkt om 10:55

N-VA diende hierover een schriftelijke vraag in. "We vragen dat het provinciebestuur in samenspraak met de oppositie de imagocampagne 'Preus lik fjirtig' evalueert en indien nodig de gepaste conclusies neemt", zegt N-VA provincieraadslid Sigrid Vandenbulcke.

"Snelle mokke, mo vint toh, gif mo chette, preus lik fjirtig,... Het zijn maar enkele van de sappige West-Vlaamse uitdrukkingen die het provinciebestuur op alle mogelijke manieren promoot. Met de campagne wil de provincie aantonen dat West-Vlamingen best wat trotser mogen zijn op zichzelf. De campagne werd gestart eind november 2013. Maar in feite is het een campagne om het bestuursniveau van de provincie in stand te houden," steekt provincieraadslid Sigrid Vandenbulcke uit Menen van wal.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!