Parko wordt klantvriendelijker en toleranter

23/10/09 om 17:23 - Bijgewerkt om 17:23

Bron: Kw

Parko, de parkeermaatschappij van Kortrijk, bestaat 10 jaar en wil af van zijn negatief imago. Het wordt een bedrijf dat zich vooral wil richten op klantvriendelijkheid. Dat doet het bijvoorbeeld door het invoeren van sms-parkeren. Ook wordt het personeel opgeleid om beter met klanten om te kunnen gaan. De 10 parkeerwachters, allemaal vrouwen, worden bovendien -letterlijk- in een nieuw kleedje gestoken.

En ook de tolerantiegrens wordt...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden