Woningbrand in Oostende door kleren op gaskachel

20/01/16 om 18:07 - Bijgewerkt om 18:07

In de Steenovenstraat in Oostende is woensdagnamiddag brand uitgebroken in een gezinswoning. De brand werd veroorzaakt door kledij die op de gaskachel in de badkamer lag.

De brandweer van Oostende werd rond 15.30 uur opgeroepen voor een woningbrand in de Steenovenstraat in de wijk Conterdam. De bewoonster was op dat moment thuis me...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee