Woning onbewoonbaar na brand in Zulte

29/04/15 om 06:43 - Bijgewerkt om 08:59

Een hevige uitslaande brand heeft dinsdagavond een woning onbewoonbaar gemaakt in de Warandestraat in Zulte.

Het was de bejaarde bewoonster die iets voor 23 uur het vuur in haar keuken opmerkte. Ze kon ongedeerd de woning verlaten en nog bij haar zoon ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee