Wansmakelijke radiospot van Ethias shockeert na busongeval Middelkerke
“Getwijfeld tussen links en rechts in Middelkerke”? Gevolgd door het geluid van een autocrash. Zo luidde de radiospot waar verzekeringsmaatschappij Ethias maandagmorgen mee uitpakte… Daags na het dodelijke busongeval langs de E40 in Middelkerke.
“Een ongelukkige samenloop van omstandigheden,” licht woordvoerder Lieve Ketelslegers van Ethias toe. “We halen de radiospot vandaag nog van de antenne. De campagne is al maanden op voorhand gepland. ‘Pech onderweg’ is hét verzekeringsproduct van de zomer, we pakken rond deze tijd altijd uit met een assistance-campagne voor gezinnen die op autovakantie vertrekken.”
Wie dus dacht dat het om een wansmakelijke marketingsstrategie ging van de verzekeraar, is eraan voor de moeite.
(mlt)
“Getwijfeld tussen links en rechts in Middelkerke?” Seriously #Ethias?
— Jan Schraeyen (@janinthemoon) June 29, 2015
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Oei #ethias, niet zo fijngevoelig, jullie radiospot, met het ongeval in #middelkerke in het achterhoofd– Elsie (@zoethard) June 29, 2015
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
@stubru reclame ethias redelijk ongepast #ethias #busongeluk #middelkerke— marcbeeckman (@marcbeeckman) June 29, 2015
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
“Je vergist tussen links en rechts in Middelkerke? Ethias is er binnen 30 minuten” Behoorlijk misselijkmakende radioreclame.– Brecht Herman (@brechtherman) June 29, 2015
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier