Thuisverpleegster merkt brand op in Harelbeke

08/04/18 om 17:13 - Bijgewerkt om 17:11

In een woning aan de Stasegemsesteenweg is zondagmorgen brand ontstaan aan een stopcontact onderaan een keukenkast.

De thuisverpleegster, die omstreeks 8.30 uur aankwam, merkte dat de hoofdschakelaar van de elektriciteit was ui...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!