Ontplofte luchtverfrisser richt ravage aan in badkamer van gezin uit Veldegem

29/12/17 om 07:45 - Bijgewerkt om 07:44

De knal was zo hevig dat een binnenmuur barstte en verschoof. "Ik kwam net van het toilet toen ons huis plots daverde", vertelt de 11-jarige Majella.

Majella Stubbe (11) uit de Bergenstraat in Veldegem is donderdagavond aan de dood ontsnapt. Ze was nog maar net van het toilet toen in de badkamer een luchtverfrisser op een petroleumkachel terecht kwam en door de hitte met een oorverdovende knal ontplofte. De explosie was zo hevig dat de muur tussen de badkamer en de gang barstte en twintig centimeter verschoof. "Ik was net terug in de zetel gaan zitten toen we plots een enorme explosie hoorden", vertelt Majella. "Ons huis daverde en we wisten...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!