Kortsluiting aan droogkast veroorzaakt appartementsbrand in Kuurne

03/01/18 om 22:53 - Bijgewerkt op 04/01/18 om 09:39

De brand veroorzaakte heel wat schade in de flat in de Lt. Gen. Gérardstraat, pal in het centrum van Kuurne. Bij de brand raakte niemand gewond, de poes overleefde de vlammen niet.

Buren merkten omstreeks 19.15 uur de hevige rookontwikkeling op en alarmeerden de brandweer. Die was snel ter plaatse, ge...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!