Keukenbrand door vergeten pot op vuur in Gistel

27/01/16 om 17:59 - Bijgewerkt om 17:59

De brandweer van Gistel werd woensdagavond opgeroepen voor een appartementsbrand in de Kaaistraat. Een kookpot was te lang op het fornuis blijven staan, en schoot in brand.

Het getroffen appartement lag op amper tweehonderd meter van de brandweerkazerne. De brandweer was dan ook enkele luttele minuten na de oproep al te...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden