Keuken van Kortrijks restaurant zwaar beschadigd na brand

10/09/16 om 21:45 - Bijgewerkt om 21:45

Zaterdagavond is brand uitgebroken in de keuken van het bekende Thais restaurant "Same Same" aan de Doorniksesteenweg. Een pan die oververhit raakte, was de oorzaak.

De zaakvoerders, die het vuur zelf opmerkten, ondernamen meteen een bluspogi...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!