Friteuse vat vuur in restaurant 'Chalet des Bains' in Koksijde

11/08/18 om 12:56 - Bijgewerkt om 13:10

Zaterdagmiddag vatte een friteuse in de keuken van het restaurant in de Zeelaan vuur.

Gelukkig was brandweerkapitein Michel Willaert toevallig in de buurt. Hij snelde het keukenpersoneel snel ter hulp, dat ze...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!