Elektrisch toestel veroorzaakt brand en maakt Beernemse woning onbewoonbaar

28/05/17 om 12:10 - Bijgewerkt om 11:10

In de Parkstraat in Beernem is zondagmorgen rond 9 uur brand uitgebroken in een woning.

Elektrisch toestel veroorzaakt brand en maakt Beernemse woning onbewoonbaar

De brandweer van Oostkamp snelde ter plaatse en had het vuur snel onder controle. Drie mensen werden ter controle naar het ziekenhuis overgebracht. De brand ontstond in de living door een elektrisch toestel dat er aan het opladen was. Het huis is onbewoonbaar. (JVM)

Meer nieuws uit

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!