Drie gezinsleden bevangen door rook na brand in keuken in Waregem

17/03/16 om 07:33 - Bijgewerkt om 07:33

Woensdagavond zijn drie personen bevangen geraakt toen een vaatwasmachine vuur vatte in een woning gelegen in de Baanstknokstraat.

Het was de zoon van het gezin die rond 22 uur de brand in de keuken als eerste opmerkte en alarm sloeg naar zijn ouders. De bewoners probeer...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden