Defecte mazoutketel vult woning in Bissegem met rook

15/10/15 om 08:20 - Bijgewerkt om 08:20

Op woensdagavond 14 oktober werd de brandweer opgebeld voor een brand in de Kerkvoetweg in Bissegem.

Toen de bejaarde bewoonster van het huis in de Kerkvoetweg wakker werd nadat ze voor de televisie in slaap gevallen was, was er rookontwikkeli...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!