Brand door defecte gaskachel vernielt badkamer in Oostende

09/01/16 om 13:51 - Bijgewerkt op 10/01/16 om 08:37

De Zandvoordestraat in de wijk Konterdam in Oostende was zaterdagmorgen een tijd gedeeltelijk afgesloten door een brand in een woning. Het vuur ontstond in de badkamer op de eerste verdieping.

Het was de bewoonster van het huis die de brand ontdekte en de hulpdiensten verwittigde. De brandweer van Oostende was snel ter plaat...

Verder lezen?

Abonneer u nu op KW. Het biedt tal van voordelen:
  • Digitale toegang tot KW van deze week
  • Onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW
  • Toegang tot het KW archief

Kies hier uw abonnement op maat:

Proef

E-krant + KW.be
1 maand GRATIS

Activeer nu »

Comfort Abonnement

Krant + E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Digitaal Abonnement

E-krant + KW.be

Abonneer nu »

Gelieve een geldig e-mailadres mee te geven
Er is een fout opgetreden