Bewoonster houdt het hoofd koel en kan brandje zelf blussen

06/01/15 om 10:05 - Bijgewerkt om 10:05

Bron: Kw

Dinsdagmorgen heeft het gebrand in een woning in de Pijnappelstraat in Bissegem.

Een kortsluiting in een TL-lamp veroorzaakte brand op de bovenverdieping. "Mijn man was al gaan werken toen ik een verbrande geur rook", begint Kaat. "Het venster stond ...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!