Appartement in Waregem onbewoonbaar nadat matras begon te smeulen

07/11/17 om 08:17 - Bijgewerkt om 08:16

In Waregem is een appartement op de eerste verdieping van een gebouw langs de Westerlaan voorlopig onbewoonbaar.

Maandagavond brak er iets voor tien uur brand uit. Oorzaak was een matras die op brandende lichten was gevallen en op d...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

KW-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van KW

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang dagelijks twee updates in uw mailbox met het belangrijkste nieuws uit West-Vlaanderen, aangeboden door de redactie van KW!